BG 225 DFC with Lubricity HP 946 ml
Nejlevnější nabídky (12)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v red-rider
- Ok
- Nic
, zakoupeno v red-rider
- Cena dávka/litr nafty
- Jedna z nejlepších značek aditiv na světě
- Dělá co deklaruje
- Působí při každé teplotě paliva, ne jen zastudena jako ViF
- Neucpává DPF
- Aplikace
, zakoupeno v red-rider
- Lepší aditivum pro naftu zatím na trhu není.
- Spotřeba klesla o 0,5 litru/100 km
- Nezůstává nespálený v DPF oproti VIF
- Funguje i v teplé naftě
Parametry produktu
Popis produktu
Servis palivového systému vznětových motorů
Multifunkční aditivum do motorové nafty, které vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření. Velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail). Zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru. Stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců. Eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu. Snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí. Působí preventivně před zanášením DPF filtrů.
- Vytváří silný mazací film
- Předchází zadření
- Efektivně odstraňuje usazeniny
- Chrání před tvorbou nových usazenin
- Zabraňuje HP degradaci paliva
- Stabilizuje naftu po dobu 6 měsíců
- Eliminuje účinky biosložky v palivu
- Snižuje emise
- Odstraňuje vodu z palivové soustavy
- Chrání před korozí
- Působí preventivně před zanášením DPF filtrů
- Balení: 946ml ošetří 1900 litrů motorové nafty
- Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat aditivum BG PD14, případně exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).
- Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v red-rider
- Ok
- Nic
, zakoupeno v red-rider
- Cena dávka/litr nafty
- Jedna z nejlepších značek aditiv na světě
- Dělá co deklaruje
- Působí při každé teplotě paliva, ne jen zastudena jako ViF
- Neucpává DPF
- Aplikace
, zakoupeno v red-rider
- Lepší aditivum pro naftu zatím na trhu není.
- Spotřeba klesla o 0,5 litru/100 km
- Nezůstává nespálený v DPF oproti VIF
- Funguje i v teplé naftě
, zakoupeno v red-rider
- Motor jde pocitově líp do otáček
- Klidnější volnoběh
- Horší dávkování
, zakoupeno v NEJLEVNEJSI-ADITIVA.cz
- Super aditivum na zvýšení mazivosti
- Celoroční použití
- Ideální pro HVO-100 nebo GTL nebo naftu bez řepky (euro oil)
- Obal, víčko po načnutí při položení teče
- Nehodí se pro naftu s řepkou
Ideální celoroční aditivum pro naftu bez řepky (euro oil) nebo pro HVO a GTL na zvýšení mazivosti. Je univerzální na celý rok, dávkování poloviční proti VIFu. Vzhledem k tomu, že neřeší kompenzaci řepky je ideální pro čistou naftu. A úplně super při aditivaci HVO-100 nebo GTL. Celkově HVO s tímto aditivem je skvělé, nižší spotřeba, vyšší výkon, mnohem lepší starty v zimě a emise nižší o 90%. Vydrží opravdu dlouho. Bohužel obal není na převážení, po načnutí při položení víčko teče.
, zakoupeno v Autodíly PEMA
Různá adativa do nafty používám již roky, toto cca tři poslední měsíce z menšího balení 170 ml, ale je to poprvé, co jsem zaznamenal úsporu paliva a pocitově i snížení hlučnosti motoru. Za mne spokojenost!
, zakoupeno v red-rider
- Značkový produkt s dobrými recenzemi, dobrá cena při koupi většího balení.
Používám zatím krátce v kombinaci s naftou bez biosložky. Motor šlape jak hodinky (2l diesel) i spotřeba je velice dobrá, pokud se koupí větší balení tak se cena za provoz auta zvýší minimálně, ale mám jistotu kvalitního aditiva v naftě a s tím spojených pozitivních účinků na motor.
, zakoupeno v red-rider
Po letech tankování premiové aditivované nafty především u stanic SHELL jsem otestoval BG 22532, který mi byl doporučen obchodem Red Rider. A nevěřil jsem svým očím - spotřeba klesla o neuvěřitelný 0,7 - 1 litr na 100km. Aditivuji již skoro rok a jsem mimořádně spokojen. Cena aditiva je kolem 70 haléřů na litr nafty - ve srovnání se 3 Kč u Shellu. Pokud tam ovšem nějaké vůbec dávají. Po této zkušenosti mě už na 'aditivované' prémiové palivo nikdo nenachytá. Je to jenom další z dlouhé řady zlodějen a marketingových lží čerpacích stanic. Tankuji u EuroOil (nafta bez biosložky) a aditivuji sám.