Wynn's Diesel Clean-Up 325 ml
Doporučené nabídky (4)
Nejlevnější nabídky (15)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Popis
Wynn´s s DIESEL CLEAN UP je koncentrovaný produkt určený pro čištění palivových systémů naftových motorů, který se používá neředěný nalitím do palivových filtrů.
VYČIŠTĚNÝ PALIVOVÝ SYSTÉM SNIŽUJE SPOTŘEBU A ZVYŠUJE VÝKON.
Vlastnosti
Čistí palivové čerpadlo, potrubí a vstřikovací trysky −obnovuje ideální rozprašování paliva −snižuje tvorbu černého kouře, sazí a emisí −dekarbonizuje spalovací prostor −zlepšuje kompresi a spalování −maže palivové čerpadlo
Použiťí
Pro všechny naftové motory bez nebo s turbodmychadlem.
Návod
- Zahřejte motor na provozní teplotu.
- Vyndejte a vyprázdněte palivový filtr nebo jeho nádobku.
- Nalijte obsah plechovky (325 ml) do palivového filtru nebo nádobky filtru (neaplikovat do palivové nádrže), je-li to nutné doplňte filtr naftou.
- Zkompletujte filtr a nastartujte motor.
- Vozidlem okamžitě ujeďte 3 km přiměřenou (mírnou) rychlostí.
- Wynn´s doporučuje provádět aplikaci Diesel Clean-Up každých 12 měsíců.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- jisty cistici efekt tam zda se je (byt pouze kratkodoby)
- ochotne a konstruktivne komunikujici laboratorni oddeleni vyrobce
- nepresne informace u vyrobku
- zavadejici navod - uvedena aplikace z principu nefunkcni
Tohle byla dobra "story" ... nemam rad, kdyz jsou kupujici ohlupovani, takze tucnym pismem vysazena veta na navodu k pouziti, znejici NELIT DO PALIVOVE NADRZE, spolu s pokynem k naliti do palivoveho filtru, se mi ani trochu nelibila.
Abych vyrobci neukrivdil, pracne jsem se dopatral slozeni - pres bezpecnostni a technicke listy a dalsi online zdroje. Z nich vyslo najevo, ze slozeni je stejne, jako u obdobnych Wynn's prostredku, urcenych k naliti do nadrze, ze se lisi pouze koncentrace a tudiz neni duvod k tucnym alarmujicim pokynum o neliti do nadrze.
Pote jsem poslal dotaz v tomto smylu do laboratore vyrobce, ktera vyse recene potvrdila. Zde musim velmi ocenit nebyvalou ochotu komunikovat na seriozni urovni, byla to oboustranne prinosna a uzitecna diskuze. Z ni vyplynulo, ze naliti do nadrze nepredstavuje zadne riziko, pouze kvuli zredeni naftou bude cistici ucinek mensi.
Dale jsem dotazoval smysluplnost pokynu k naliti do palivoveho filtru. 325 ml je velky objem paliva, vstrikovaci system si z toho vezme pouze nepatrnou mnozstvi a zbytek stejne zahy odcirkuluje do palivove nadrze. Toto jsme rozebirali s jejich laborantem do detailu a uznali, ze tomu tak bude, a ze pokyn k naliti do filtru ma vlastne tentyz efekt, jako naliti do nadrze.
Takze pokud chcete skutecne cistit, je nutne sundat z filtru vystupni a z cerpadla/vstriku vratnou hadicku a vyvetst je do nadobky s timto aditivem, aby cirkuloval opravdu pouze cistici koncentrat. A to je pomerne pracna piplacka, konce obou hadicek musi byt neustale pod hladinou = je dobre prelit to do pruhledne nadobky, sklenice nebo cehkoliv takoveho a pridrzovat po celou dobu behu na volnobeh, aplikace za jizdy nepripada v uvahu.
Ja z nedostatku casu zvolil standardni metodu do nadrze, v niz jsem nechal pouze minimum paliva, aby bylo snizeni koncentrace minimalizovano. I pri tomto zpusobu aplikace byl vliv na chod motoru zcela patrny - vyrazne tissi, temer bez vibraci, do otacek na brnknuti, kourivost temer nulova i pri vytoceni do otacek ... ovsem pouze po dobu pritomnosti koncentratu v palivu. Pote opet vse behem cca 500 km do bezneho stavu. Takze zda to neco vycistilo si netroufam soudit, delal jsem to samozrejme pred vymenou oleje a filtru, ale ani na jednom jsem nic neobvykleho nepozoroval (ve smyslu narustu usazenin, znecisteni, atd.). Takze bud byl motor cisty, nebo to necisti :).