BG PD15 Diesel Fuel System Performance Restoration 325 ml
BG PD15 Diesel Fuel System Performance Restoration 325 ml
Nejlevnější nabídky (24)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v NEJLEVNEJSI-ADITIVA.cz
- funguje výborně..,..
- mohl by být levnější...
, zakoupeno v Decarbo.cz
- Emise dopadly na vybornou
, zakoupeno v Decarbo.cz
- Ford Smax 2.0 TDCi 103 Kw rv 2007 najeto cca 300 000 km, používám delší dobu, funguje, motor se zklidnil
Parametry produktu
Popis produktu
balení 325ml, vysoce výkonný produkt na dekarbonizaci vstřikovacího a spalovacího systému. Pro naftové motory s větším množstvím úsad nebo jako první krok BG dekarbonizace před pravidelnou aplikací BG 245.
BG PD15 Diesel Fuel System Performance Restoration
Popis:
Vysoce výkonný a efektivní dekarbonizační produkt k dekarbonizaci vstřikovacích a spalovacích systémů naftových motorů.
Pro dieselové motory s větším množstvím úsad nebo jako první krok dekarbonizace BG před pravidelnou aplikací dekarbonizačního aditiva BG 245.
Doporučujeme použít zvýšené množství pro jednorázovou dekarbonizaci při větších obtížích nebo více najetých km. Účinně odstraňuje úsady z palivového systému, z vnějšku i z vnitřních částí vstřikovačů, vstřikovacích čerpadel u nejnovějších vysokotlakých motorů CR (Common rail), ale i ve starších typech motorů.
Výhody:
Efektivně odstraňuje tvrdé karbonové úsady ze spalovací komory, kontaktních ploch ventilů a zabraňuje tvorbě karbonu na pístních kroužcích.
Navrací zpátky výkon a kroutící moment motoru.
Snižuje spotřebu pohonných hmot a emise.
Aditivum je určeno pro všechny druhy motorové nafty.
Zcela bezpečný pro filtry pevných částic (DPF / FAP), katalyzátory a kyslíkové senzory. - Udržuje vstřikovače a spalovací komory čisté
- Obnovuje výkon a točivý moment
- Obnovuje účinnost paliva
- Prodlužuje životnost komponent palivového systému
- Ideální aplikovat před použitím BG 245 Pouze pro naftové motorizace Dávkování:
Balení 325 ml na jednu palivovou nádrž s max. 75 l nafty
Návod k použití:
Přidejte BG PD15 před tankováním nafty do palivové nádrže, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte nádrž do rezervy.
Není nutné jezdit dlouhé trasy, aditivum pracuje efektivně za jakéhokoliv provozu motoru.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v NEJLEVNEJSI-ADITIVA.cz
- funguje výborně..,..
- mohl by být levnější...
, zakoupeno v Decarbo.cz
- Emise dopadly na vybornou
, zakoupeno v Decarbo.cz
- Ford Smax 2.0 TDCi 103 Kw rv 2007 najeto cca 300 000 km, používám delší dobu, funguje, motor se zklidnil
, zakoupeno v NEJLEVNEJSI-ADITIVA.cz
- Tišší motor
- Pružnější motor
- Čistí DPF
Byl jsem skeptický, ale vyplatilo se.
Aditivum u mé Mazdy CX7 2,2 CiTD fungovalo. Najeto 160tis.km.
Interval regenerace DPF se prodloužil z opakovaných 160km na 220km.
Celkově je auto svižnější a reakce na plyn o cca 20% lepší., zakoupeno v automoto-eshop.cz
Použíl jsem tuto přísadu do nafty poprvé a myslím si že po ujetí 300000 km to motoru prospěje? Uvidíme.
, zakoupeno v red-rider
- Jednoducho sa používa
- Zrozumiteľný návod
, zakoupeno v OLEJSPOL - svět maziv
- Aplikování do nádrže.
Těžko zatím hodnotit krom toho, že se přípravek opravdu blbě aplikuje.
Jestli funguje tak jako slibuje popis poznám později, aplikoval jsem do plast. kanystru, zalil asi litrem nafty, proštěrchal, vylil do nádrže a dotankoval plnou (zkoušel někdo jednou rukou držet tank. pistoli, druhou štěrchat a lít z kanystru (?) opravdu blbej nápad...).
Zatím ujeto 50 km, to se ještě ano nedostalo do filtru, natož aby nastartovala dekarbonizace..., zakoupeno v Oleje-PEMA.cz
- funguje, auto absolutně žádný problém s karbonem
, zakoupeno v NEJLEVNEJSI-ADITIVA.cz
SAMÉ PLUSY - ŽÁDNÝ MÍNUS
, zakoupeno v Oleje-PEMA.cz
- Dobrý produkt na trhu