Poradna VIF Super Diesel Aditiv zimní 500 ml

Autor: | Vloženo: 28.04.2013 000 20:52 | Témata: Poradna VIF Super Diesel Aditiv zimní 500 ml

Je možno používat VIF pro Škoda 1,6 TDI / 77KW

Škoda Auto nedoporučuje žádná aditiva.
Používal jsem VIF v Octavii 1,9 TDI 66KW bez závad na motoru 700000km.
Nyní vlastním Octavia 1,6 TDI /77KW - doporučíte VIF

  • Tomáš Hrábek

    Tomáš Hrábek

    29. dubna 2013 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, sám mám Octavii 2,0 TDi a toto adivum bez problémů používám. Jednak čistí motor a druhak předchází v zimním období zatuhnutí nafty. VIF totiž vyhrál spoustu nezávislých testů v Německu. A u nás jde o nejprodávanější produkt jako přísadado nafty i ochrana celého palivového systému.
    S pozdravem Tomáš Hrábek, vedoucí poboček ROMMAR s.r.o.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Autodíly online

      29. dubna 2013 - Oficiální zástupce obchodu Autodíly online

      Dobrý den,
      nejprodávanější přece neznamená nejlepší. Mohl byste mi prosím podložit tu spoustu nezávislých testů v Německu?

      Dále čištění motoru snad provádějí takřka všechna aditiva, Gold Eagle především udržuje správné mazání vysokotlakých čerpadel a vstřiků, což prodlužuje životnost motoru jako celku. Obzvlášť se tato vlastnost hodí u commonrailových Fordů, neboť u těch je jejich krátká živnotnost (okolo 200-300 tis. km) známá.


    • Tomáš Hrábek

      29. dubna 2013 - Tomáš Hrábek

      http://www.41.cz...


    • Tomáš Hrábek

      29. dubna 2013 - Tomáš Hrábek

      Nezávislé testy

      Dodnes neexistují žádné obecně platné normy, podle kterých by se daly porovnávat vlastnosti motorových aditiv. Testy aditiv do pohonných hmot různých značek proběhly pod záštitou motoristického časopisu Auto Diesel a Ústavu paliv a maziv, a.s.

      První test hodnotil vliv multifunkčních aditiv do nafty na cetanové číslo, mazivost, pěnivost a protikorozní vlastnosti nafty. Testovaný výrobek SUPER DIESEL ADITIV letní se umístil na prvním místě ze testovaných přípravků: obstál jak ve zlepšení vlastností nafty, tak z hlediska ekonomické dostupnosti.

      „Velmi účinně zlepšuje mazivost a cetanové číslo, chrání proti rezavění v přítomnosti vody a potlačuje pěnivost nafty. Tyto vynikající účinky byly dosaženy s náklady 0,55 Kč na litr nafty. Při nejúspornějším dávkování by byly náklady pouze 0,37 Kč na litr, přičemž zlepšení mazivosti i cetanového čísla by mělo být ještě velmi účinné.“

      Druhý test časopisu Auto Diesel se zaměřil na vlastnosti nafty klíčové pro zimní provoz auta. Hodnotila se filtrovatelnost, obsah nitrátu, který zvyšuje cetanové číslo, a především tekutost přípravku při podchlazení. SUPER DIESEL ADITIV zimní se opět umístil ze 6 testovaných aditiv na první místě. Nafta ošetřená tímto aditivem ucpala zkušební sítko až při -30 °C.


    • Autodíly online

      29. dubna 2013 - Oficiální zástupce obchodu Autodíly online

      Děkuji. Rád jsem se poučil. Nicméně tento test nezahrnul výrobce Gold Eagle, takže pro mě není nijak směrodatný.


    • Tomáš Hrábek

      29. dubna 2013 - Tomáš Hrábek

      Chápu, naopak pro mne takový test, vlastní zkušenost s TOP prodávaným naším aditivem a dlouholetá tradice a povědomí značky, je jednoznačný ukazatel.


    • Autodíly online

      29. dubna 2013 - Oficiální zástupce obchodu Autodíly online

      Heureka asi nějak zaspala, když jsem psal svůj poslední příspěvek, ten Váš dlouhý nebylo vidět... Já nijak kvalitu VIF neshazuji, jen to co máte ve svém posledním příspěvku shledávám za abstraktní ukazatele kvality. Z mé vlastní zkušenosti doporučuji Gold Eagle. Protože jsem zkusil i VIF. Ne že bych s ním nebyl spokojený, ale po vyzkoušení se mi Gold Eagle zkrátka zdá o level výš. Toť můj názor a proto Gold Eagle doporučuji. I Vám ho doporučuji vyzkoušet.


  • 28. dubna 2013 - Oficiální zástupce obchodu Autodíly online

    Dobrý den,
    raději než VIF bych doporučil Gold Eagle - řekl bych nejlepší aditiva na trhu: http://a-on.cz/-dI?D - je to možná dražší (390kč), ale máte to na 570 litrů paliva. Z vlastní zkušenosti - má značný vliv na chod motoru - auto je živější, má nižší spotřebu a rozhodně rychleji reaguje na plynový pedál.

    Pokud hledáte skutečně jen zimní aditiva, i na to Gold Eagle myslí: http://a-on.cz/-dI?C ...nicméně používat zimní aditiva jindy než při mrazech nemá žádný smysl - zimní aditiva cetanové číslo moc nezvyšují, pouze oddalují přechod nafty do jiného skupenství.

    Zdeněk Kopš, Autodíly online
    http://www.autodily-online.cz/
    GSM: +420 722 534 802

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Tomáš Hrábek

    Tomáš Hrábek

    29. dubna 2013

    Ještě odkaz na zkoušky a porovnání
    http://www.41.cz...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.