BG 225 DFC with Lubricity HP 946 ml
BG 225 DFC with Lubricity HP 946 ml
Nejlevnější nabídky (12)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v red-rider
- Ok
- Nic
, zakoupeno v red-rider
- Cena dávka/litr nafty
- Jedna z nejlepších značek aditiv na světě
- Dělá co deklaruje
- Působí při každé teplotě paliva, ne jen zastudena jako ViF
- Neucpává DPF
- Aplikace
, zakoupeno v red-rider
- Lepší aditivum pro naftu zatím na trhu není.
- Spotřeba klesla o 0,5 litru/100 km
- Nezůstává nespálený v DPF oproti VIF
- Funguje i v teplé naftě
Parametry produktu
Popis produktu
Servis palivového systému vznětových motorů
Multifunkční aditivum do motorové nafty, které vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření. Velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail). Zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru. Stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců. Eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu. Snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí. Působí preventivně před zanášením DPF filtrů.
- Vytváří silný mazací film
- Předchází zadření
- Efektivně odstraňuje usazeniny
- Chrání před tvorbou nových usazenin
- Zabraňuje HP degradaci paliva
- Stabilizuje naftu po dobu 6 měsíců
- Eliminuje účinky biosložky v palivu
- Snižuje emise
- Odstraňuje vodu z palivové soustavy
- Chrání před korozí
- Působí preventivně před zanášením DPF filtrů
- Balení: 946ml ošetří 1900 litrů motorové nafty
- Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat aditivum BG PD14, případně exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).
- Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v red-rider
- Ok
- Nic
, zakoupeno v red-rider
- Cena dávka/litr nafty
- Jedna z nejlepších značek aditiv na světě
- Dělá co deklaruje
- Působí při každé teplotě paliva, ne jen zastudena jako ViF
- Neucpává DPF
- Aplikace
, zakoupeno v red-rider
- Lepší aditivum pro naftu zatím na trhu není.
- Spotřeba klesla o 0,5 litru/100 km
- Nezůstává nespálený v DPF oproti VIF
- Funguje i v teplé naftě
, zakoupeno v red-rider
- Motor jde pocitově líp do otáček
- Klidnější volnoběh
- Horší dávkování
, zakoupeno v NEJLEVNEJSI-ADITIVA.cz
- Super aditivum na zvýšení mazivosti
- Celoroční použití
- Ideální pro HVO-100 nebo GTL nebo naftu bez řepky (euro oil)
- Obal, víčko po načnutí při položení teče
- Nehodí se pro naftu s řepkou
Ideální celoroční aditivum pro naftu bez řepky (euro oil) nebo pro HVO a GTL na zvýšení mazivosti. Je univerzální na celý rok, dávkování poloviční proti VIFu. Vzhledem k tomu, že neřeší kompenzaci řepky je ideální pro čistou naftu. A úplně super při aditivaci HVO-100 nebo GTL. Celkově HVO s tímto aditivem je skvělé, nižší spotřeba, vyšší výkon, mnohem lepší starty v zimě a emise nižší o 90%. Vydrží opravdu dlouho. Bohužel obal není na převážení, po načnutí při položení víčko teče.
, zakoupeno v Autodíly PEMA
Různá adativa do nafty používám již roky, toto cca tři poslední měsíce z menšího balení 170 ml, ale je to poprvé, co jsem zaznamenal úsporu paliva a pocitově i snížení hlučnosti motoru. Za mne spokojenost!
, zakoupeno v red-rider
- Značkový produkt s dobrými recenzemi, dobrá cena při koupi většího balení.
Používám zatím krátce v kombinaci s naftou bez biosložky. Motor šlape jak hodinky (2l diesel) i spotřeba je velice dobrá, pokud se koupí větší balení tak se cena za provoz auta zvýší minimálně, ale mám jistotu kvalitního aditiva v naftě a s tím spojených pozitivních účinků na motor.
, zakoupeno v red-rider
Po letech tankování premiové aditivované nafty především u stanic SHELL jsem otestoval BG 22532, který mi byl doporučen obchodem Red Rider. A nevěřil jsem svým očím - spotřeba klesla o neuvěřitelný 0,7 - 1 litr na 100km. Aditivuji již skoro rok a jsem mimořádně spokojen. Cena aditiva je kolem 70 haléřů na litr nafty - ve srovnání se 3 Kč u Shellu. Pokud tam ovšem nějaké vůbec dávají. Po této zkušenosti mě už na 'aditivované' prémiové palivo nikdo nenachytá. Je to jenom další z dlouhé řady zlodějen a marketingových lží čerpacích stanic. Tankuji u EuroOil (nafta bez biosložky) a aditivuji sám.